Aby dodać katalog dla dokumentacji projektu należy w poniższej liście dodać nowy wiki-link w postaci [[.<nazwa/skrót projektu>:]], np.: [[.test:]].
Po dodaniu do poniższej listy projekt pojawi się automatycznie na liście w menu bocznym (sidebar), więc prosimy o ostrożną edycję.
Następnie należy zgłosić w systemie Mantis potrzebę dodania nowej grupy do tworzenia dokumentacji projektu oraz listę użytkowników (kont), którzy mają być przypisani do tej grupy.
Po zapisaniu należy kliknąć na nowy link i wejść w edycję strony. Pierwszy nagłówek strony staje się automatycznie domyślną nazwą strony.
Strona główna projektu powinna zawierać podział na:
Aby uzyskać taki efekt należy w edytorze wpisać następującą składnię:
====== <nazwa projektu> ====== Dokumentacja projektu <nazwa projektu> składa się z następujących elementów: * [[.Karta projektu]] * [[.Analiza wymagań:]] * [[.Dokumentacja techniczna:]] * [[.Dokumentacja użytkownika:]]
Opis każdej z dokumentacji można umieścić na jednej stronie bądź podzielić je na sekcje i umieścić na osobnych stronach.
Całość będzie prezentować się w następującym drzewie:
-+- projekty |-+- <nazwa projektu> |--- Karta projektu |-+- Analiza wymagań |-+- <strona1> |-+- <strona2> |-+- <...> |-+- <stronaN> |-+- Dokumentacja techniczna |-+- <strona1> |-+- <strona2> |-+- <...> |-+- <stronaN> |-+- Dokumentacja użytkownika |-+- <strona1> |-+- <strona2> |-+- <...> |-+- <stronaN>
Karta projektu powinna zawierać podstawowe informacje techniczne o projekcie. Przykładowo:
Karta projektu Projekty SWPS | |
---|---|
Kod projektu | ? |
Nazwa projektu | ? |
Status projektu | ? |
Właściciel projektu (zarządzający) | ? |
Położenie źródeł | ? |
Dokumentacja utrzymaniowa | 1) |
Dokumentacja użytkownika | 2) |
Opis/Uwagi | |
3) | |
Producent | ? |
Menadżer | |
4) | user@swps.edu.pl |
+48 22 55 55 555 | |
Czy jest wparcie | 5) |
SLA wsparcia | 6) |
Kontakt wsparcia | |
7) | user@swps.edu.pl |
+48 22 55 55 555 |
Powyższe dane są tylko przykładem. W zależności od projektu informacji może być więcej.